4.02.2017

Proč miluju bydlení v Dejvicích?


     Je to asi 9 měsíců, co jsem se odstěhovala z kolejí Podolí do bytu na Dejvicích. Neříkám, že okolí Pražského povstání a Pankráce se mi nelíbilo, protože to není pravda, naopak. Celkem blízko metro, kousek Vyšehrad, na náplavku taky né moc daleko. To, že byly blízko Arkády (pro nepražáky: obchodní centrum) bylo taky skvělý (až na ty slabší chvíle, kdy jdete jen pro chleba do Alberta a vrátíte se po dvou hodinách s pár taškama, poloprázdnou peněženkou a pochopitelně bez toho chleba). Nelze opomenout ani krásný parčík za Arkádama a výhled na Pražský Hrad.
     Ovšem, ne nadarmo patří Dejvice mezi žádané lokality. Hned během prvního týdne jsem se do nich zamilovala. Začnu tedy od toho nejdůležitějšího, a tím je jídlo. Kaufland je, co bys kamenem dohodil, takže pěšky z tama dojdu domů i s pětikilovým pytlem zemáků. Albert, Billa, Penny, to všechno máte po cestě domů z metra nebo tramvaje. Tím se dostáváme do k dostupnosti dopravy, která je skvělá nejen ve dne, ale i v noci.
     Boží věc je, že se tady pořád něco děje. Ať už to jsou různý akce pro vysokoškoláky, tak hlavně farmářský trhy, neustále nějaký koncerty, akce a v zimě třeba kluziště. Pokud jste student, tak to do školy máte pár minut, takže můžete klidně vstát 15 minut před začátkem hodiny (Já teda vstávám tak hodinku před a vždycky dojdu pozdě, ale v mém případě to určitě není tím, jak daleko od školy bydlím.)

     Všude je to kousek. Na nákupy se svezete pár minut metrem a pokud zatoužíte po kousku přírody, tak krásné, jakou ani my na vesnici nemáme, tak Divoká Šárka a přehrada Džbán je fakt kousíček a můžete to pojmout jako krásný rande i s malým výšlapem. Další variantou může být i procházka do nekonečné Stromovky.

     Je to prostě úžasný místo a to jsem vynechala to množství obchůdků, restaurací a cukráren (hlavně Světozor, což je moje oblíbená, protože tam mají výborný čokoládový zákusky, že nikdy nevíte, kterej si vzít) v okolí kulaťáku až k Hradčanské.

Kdo mě pozve na tohle tak získá moje srdce.

     A protože jsem úplnej blázen do výhledů na Prahu, ke kyvadlu (pro nepražáky: fakt romantický místo, odkud vidíte na celou Prahu) je to taky jen pár minut a nemusíte si domů kupovat ani televizi, protože tohle se jen tak neomrzí.

     Doufám, že jsem ty Dejvice nevychválila až moc. Pochopitelně bych o nich mohla básnit mnohem víc, ale to byste se sem pak chtěli všichni stěhovat.
     A abych nezapomněla. Je tady pořád tak krásný nebe, hlavně když zapadá sluníčko, to mám výhled rovnou z pokoje a vždycky se úplně rozplývám.
Kvalita nic moc, a okna taky nemáme moc umytý no.

     Doufám, že budu brzo slavná a bohatá, abych si tady mohla koupit nějakou pěknou vilku a považovat to za opravdový domov.

A která část Prahy okouzlila Vás? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář:)