Co jsem zkusila a viděla za poslední měsíce? #1

by - prosince 22, 2016


Ahoj,
ohlídneme se pár měsíců zpět a shromáždím vám, co nového jsem vyzkoušela, navštívila a co prostě stojí za zmínku. Dnes to bude převážně o sportu, ale brzy se koukneme i na různorodější věci :)
Po docela dlouhé době jsem zašla do kina na celkem očekávaný film Dívka ve vlaku. Mrzí mě, že jsem nestihla přečíst knížku, ale aspoň jsem nevěděla jak to dopadne. Dopředu jsem si nezjišťovala vůbec žádné informace a tak jsem byla opravdu zvědavá. Film určitě doporučuji. Ani minutu jsem se nenudila, děj byl napínavý a nepředvídatelný, takže mě konec opravdu překvapil. Pokud je tady někdo, kdo film ještě neviděl tak neváhejte, stojí to za to .




FITBOX - měl láká už strašně dlouho. Poprvé jsem si ho vyzkoušela skoro před rokem na 5li lekcích ve fitku Slavia fitness, když na slevomatu měli měsíční pernamentku na 5 vstupů. Neváhala jsem, koupila si ji a zamilovala jsem si ho už na první hodině. Proto když jsem tento podzim viděla nabídku znovu, nenechala jsem to jen tak a koupila si ji hned 2x. Tak neskutečně mě to baví, odvede od všech myšlenek, příjemně unaví a prostě nabije neskutečnou energií. Kdybych neměla zaplacený jiný fitko a neměla to tak daleko, chodím sem pravidelně pořád. Nejvíce jsem si oblíbila hodily s trenérkou Luckou a chodím jen k ní, je strašně sympatická, milá, ale umí nám dát fakt zabrat, což je žádoucí.
FITNES BBC - se změnou bydlení přišla i změna fitka. Zrovna tady měli studentskou akci, tak volba byla celkem jasná. Chodím na pobočku na Evropské. Celkově je fitko velké, 3 samostatné sály na cvičební hodiny, obrovské zrekonstruované šatny a solárko. Všechno má však svoje mouchy. Na to, kolik skříněk v šatnách je, tak většina je pokažená, lekcí je na výběr celkem dost, ovšem kvalitních trenérů je fakt málo a nechápu jak je to možné, ale jsou tam i "trenéři, kteří jsou úplně mimo a nejen že nerozumí tomu co předcvičují, ale jejich hodina není hodina, ale spíš to, že jenom cvičíte podle někoho, kdo si valí svůj trénink a ignoruje všechny, kteří na tu hodinu přišli. Oblíbila jsem si tam tedy jen Piloxing a ještě chci zkusit zajít na hodinu zaměřenou na posilování břišních svalů. Další nevýhodou je to, že je tam sice milion strojů na všechno možné i nemožné, ovšem pomůcky pro cvičení s vlastní vahou docela chybí.
POLE DANCE - další věc, o které jsem mluvila už několik let. A najednou vidím (opět na slevomatu) nabídku na zkušební hodinu. Neváhala jsem a koupila si ji. Vůbec toho nelituji, a když teď na slevomatu mají nabídku na 10 lekcí, mezi kterýma je i pole dance, strašně mě štve, že mám zaplacený to fitko BBC. Přece jenom, chtěla bych chodit hlavně tam, když si ho platím, a ne přikupovat další a další lekce úplně jinde. Svoji první hodinu jsem byla vyzkoušet ve studiu Firefly u I.P. Pavlova, bylo nás na lekci asi 5 a slečna lektorka byla strašně milá, sympatická a hodina byla fakt skvělá. Ukázala a snažila se nás lehce naučit pár základních prvků, ze kterých jsme si udělaly takovou krátkou sestavu. Musím říct, že i ty nejvíce (na pohled) primitivní prvky ve skutečnosti taková brnkačka nejsou.

Co zajímavého jste vyzkoušeli vy? :)

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)