Tak se chodí do divadla? To jako vážně?

by - ledna 11, 2015

Ahoj!
Musím se s vámi podělit o můj hrozný zážitek.
Strašně ráda chodím do divadla, nejen kvůli tomu, že je to úplně něco jiného než se dívat na film, ale taky kvůli tomu, že se můžu vyparádit více než obvykle. Šaty, boty na podpatku, výraznější líčení a prostě všechno je takové elegantní, společenské a více na úrovni. Však víte co mám na mysli.
Včera jsem měla tu možnost se jít podívat s kamarádem na představení Rozkvetly sekery do divadla Komedie, ale to co jsem tam viděla, z toho mi jde hlava kolem ještě teď.


 To je jako opravdu normální chodit do divadla v riflích? V obyčejných kozačkách, teniskách, v obyčejným svetru. To se to za těch pár měsíců, co jsem v divadle byla naposledy tak moc změnila móda společenského oblečení? Byli jsme tam nejmladší pár, ještě spolu s jedním mladým párem, kteří byli taky oblečení vhodně do divadla, a byli jsme oblečení nejspolečenštěji. Ostatní lidé byli věku asi mých rodičů a prarodičů, a opravdu jsem se styděla (za ně!). Přišli v takovém oblečení, ve kterém se chodí na nákup do Alberta, ani do práce by takové oblečení nebylo vhodné. No, kde to jsme? Nebo to jsem opravdu divná, když jsem si myslela, že do divadla se jde nejhůře ve společenské sukni a pěkné halence?¨


You May Also Like

6 komentářů

  1. Já byla v Národním divadle před pár lety, v Národním, ive sněhu jsem se oblékla do šatů a přezula boty, abych šla společensky a nestačila jsem se divit. Šustáky, sněhule..
    A nebo v Obecním domě na koncertu vážné hudby, bylo mi až trapný svléknout si kabaát, pod kterým jsem měla šaty. Byla jsem snad nejlíp oblečená :D
    Je to smutný no, já jsem taky ráda, že se můžu vyfiknout a každej si přijde už pomalu v teplákách.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! No fakt sem prostě nechápala, že se ty lidi vůbec nestydí. Je mi z toho fakt smutno :/

      Vymazat
  2. ty lidi nemají soudnost, já jdu v únoru na muzikál tak to se těším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Soucítím. Také bych někam zavírala lidi, kdo takovýmto způsobem zneuctívají divadlo. Ale naštěstí v poslední době, co jsem byla Na Vinohradech a ve Švandově divadle, tak tam lidé byli převážně společensky oblečení. Sem tam teda rifle, ale zato k tomu halenka.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám stejný pocity. Nedávno jsem byla s kamarádem ve Stavovském divadle na Zahradní slavnosti. Já hezké elegantní černé šaty, on oblek a pomalu abych si připadala nemístně mezi všemi těmi lidmi v riflích! Sice je Zahradní slavnost takový netypická hra, kde se to ještě dalo pochopit, ale i tak by měla v divadlech zůstávat klasická úroveň a dress code.

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)