Filmy na pohodový večer

by - ledna 07, 2015

Ahoj!
Chcete si někdy jen tak sednout a podívat se na nějaký pohodový film? My si takovou pohodovou chvilku teď děláme se spolubydlící skoro každý den, přes den se učíme a večer si lehnem, uděláme si popcorn a pustíme si nějaký film. Přišly jsme na to, že české filmy nejsou až taková nuda. Proto vám chci doporučit pár českých, ale i nějaký zahraniční film.




Zakázané uvolnění
 Napadlo nás, že se na to podíváme, když to bylo online na seznamu. Vůbec jsme netušily o čem to bude a byly jsme příjemně překvapeny. Nasmály jsme se a ještě k tomu to skončilo tak, jak jsme vůbec nepředpokládaly. Ještě ke všemu celý film zachycuje pouze jedno odpoledne a odehrává se z 90%  v jednom baru, což je změna oproti jiným filmům.

Krásno
 Protože máme rády Ondřeje Sokola, který je ze Šumperka stejně jako moje spolubydlící, jeho film, který se odehrává v Šumperku jsme si musely pustit. Specifický humor, který ve filmu je, nemusí sednout každému, nám se ovšem film líbil a konec nás mile překvapil.

Bathory
Tenhle trochu starší kousek jsme nikdy předtím neviděly, proto jsme se na něj celkem těšily. Za nás je to nadprůměrný český film a ti co jste ho ještě neviděli, tak to určitě brzy napravte.

Nedotknutelní
Dlouho jsem se tomuto filmu vyhýbala. Nechápala jsem, jak to může být komedie, když je tam člověk, který může hýbat jenom hlavou. Teď jsem moc ráda, že jsem se nakonec podívala, protože se mi film strašně líbil, nejen kvůli tomu vztahu co mezi sebou měli, ale hlavně kvůli tomu humoru.

Viděli jste nějaký z nich? Líbil se vám? :)

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)