Proč nejde zastavit čas?

by - listopadu 05, 2014

PAUSE
Proč nejde zastavit čas stejně jednoduše jak ve videu, ve hře, ve filmu. Určitě nejsem jediná, komu by se to hodilo. Jenom tak se zastavit a vychutnat si jedny z posledních slunečných dní, krásný výhled na noční Prahu, jenom tak se nadechnout a nikam nepospíchat.

 Co by jste udělali vy, kdyby se najednou čas jen tak zastavil?
Jsem na vysoké měsíc a pár dní a neskutečně to uteklo, vždyť už je půlka semestru a já teprve před chvílí přijela z Anglie, teprvě před chvílí jsem maturovala a jako by to byl týden zpátky, co jsem hledala moji třídu přivní den na střední. Neuvěřitelné. Každopádně pokud to tak rychle půjde pořád, zachvíli ze mě bude babička. Taková babička, které jsem nedávno pomohla vynést tašku do schodů, aby se sní nemusela tahat.
Ve škole nám toho akorát jen přibývá než ubývá. Budu si muset udělat nějaký přehled úkolů a povinností, které si budu moct odškrtávat, abych viděla, že opravdu něco dělám, protože takhle i když něco udělám tak před sebou pořád vidím jen spoustu toho, co ještě musím stihnout.I přesto všechno, že toho moc nestíhám se tady v Praze, na vysoké mám fajn, zjišťuji, že mě vlastně mnohem víc naplňuje to, když pořád mám co dělat, než když bych neměla co na práci. Snad se ze mě nestane workoholik :o
https://www.tsu.co/Ivush


Mám zasebou první zápočtový test a rovnou z matematiky, zjistila jsem, že nevím, že 1+1 je dva a ne jedna. Díky tomu jsem přišla o 8 bodů z 24, měli jsme dohromady 4 příklady, dva za 4 body a dva za 8 bodů, za špatnou odpověď je -1bod. Skončila jsem s 10 body, což není nejhorší, ale strašně mě štve, když něco umím a pak udělám úplně blbou chybu. Máte to taky tak?


Mimo to jsem dlouho přemýšlela, jestli vytvořit pro tento blog stránku na FB. Možná by to zvýšilo trochu sledovanost, ale hlavně bych tam mohla sdílet různé články, videa, fotky,citáty. Prostě cokoliv co by mě zrovna zaujmulo a chtěla bych se o to s vámi podělit. Proto mi celkem do noty padla nová sociální síť, která se pomalu začíná rozšiřovat po celém světě. Vytvořila jsem si na ní dnes včera profil a budu ho používat právě pro výše zmíněné aktivity, proto budu ráda, když mě budete sledovat a klidně i sami přidáte něco zajímavého :) ODKAZ ZDE

You May Also Like

1 komentářů

  1. Ide to tak stále veľmi rýchlo. Ja som sa ani nenazdala a už som tretiačka na univerzite, vôbec neviem ako a kedy sa to stalo. Preto je treba si každý deň vychutnať a užiť. Prajem ti pekný víkend.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)