Párty!

by - listopadu 24, 2014



Ahoj!
Ani nevím, kde začít. Minulý pátek jsem byla na focení, ale zatím mám jen jednu fotku, se kterou nejsem 100% spokojená, takže budeme muset ještě chvilinku počkat. Místo toho tady mám fotky z párty s mojí nejúžasnější spolubydlící a dalšíma super lidma.



My sister from another mother <3 

Kromě toho mám konečně kousek domova u mě v pokoji.
Moje dnešní kresba ve výtvarce
Dnes jsem zvládla dostat dostatek bodů ze zápočtového testu z matiky, takže už mám první zápočet! Jupí! Zítra mě čeká z geologie, kde budeme poznávat šutry. No jsem zvědavá, jak to dopadne. Snad dobře.

You May Also Like

1 komentářů

  1. kreslíš fakt krásne :) a máš úžasné fotky hore♥

    Rada by som ťa pozvala do GIVEAWAY o novinku na českom trhu :) Budem rada ak sa zúčastníš, stačí odpovedať na otázku

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)