Domácí víkend zamnou

by - října 13, 2014


Ahoj:)
Pokud někdo sledujete dostihy, určitě vám nemohlo uniknout, že tento víkend byla Velká Pardubická. Letos jsme v hlavním dostihu nikoho neměli a tak jsem s klidným svdomím mohla nejvíce fandit skvělé Orphee des blins, která už podruhé úžasně zvítězila. Měla jsem slzy v očích, když tentokrát po tuhém boji opět zvítězila. Komu jste fandili vy?
 V ceně Labe (což je hned druhý hlavní dostih) naši stáj prezentoval Hinton, který se s krásným závěrem umístil na 5. místě. Na to, že v posledních dnech měl nějaké zdravotní problémy a v dostihu měli asi kilometr před koncem(což se nejvíce zrychluje) menší kolizi, tak to zvládl perfektně.


Já jsem ale přímo na místě nebyla, svůj čas jsem věnovala mojemu miláčkovi. Poprvé jsem na něm cválala a skákala bez sedla, z čehož jsem vždycky měla trochu respekt. Mimo to jsem po večerech dělala věci do školy a tak jsem si ani neužila moji milovanou postel :(



Ještě se trošku vrátím a musím vám říci, jak skvělý byli Chinasky na Back to school v Praze. Nejradši bych na ně chodila každej týden!

A všechno jsem to zkusila jen díky téhle slečně Nikolce :)

No a mám ještě jednu zprávu, ale tu vám oznámím až to bude úplně potvrzené, každopádně z ní mám obrovskou radost a nevím jak to všechno se školou budu stíhat.

Mějte se krásně :)

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)