První týden na koleji a fotky z focení

by - září 26, 2014

Ahoj:)
V neděli jsem usedla do vlaku s obřím kufrem, kabelkou a taškou s notebookem. Asi tušíte kam jsem mířila. Moje cílová stanice byla Praha. Na nádraží jsem se shledala s mojí spolubydlící a společně jsme vlekly naše obří a těžký kufry na kolej. Dorazily jsme a ještě si skočily koupit něco na snídani. V ten večer se mi nechtělo vůbec vybalovat, takže jsem si vybalila jen něco. První noc byla v pohodě, postel sice docela tvrdá, ale dá se to.
Další den se nám nechtělo nečekaně vůbec vstávat, do školy jsme dorazily tak tak, čekaly nás přednášky a po nich jsem si šla vyřídit ISIC kartu a koupila jsem si konečně lístek na MHD na 3 měsíce. Dorazily jsme na kolej a já si šla vyřizovat internet, asi 5x jsem vybíhala 5 pater než se to zprovoznilo. Následovala cesta do Ikei a na Černý most. Potřebovala jsem si koupit boty na tělocvik, nějaký drobnosti jako šampon, další ručník atd. a jídlo. Jenže z těch pár drobností se staly velký tašky, ještě k tomu jsme každý táhla flašku 1,5l vína, vůbec nikdo se na nás nedíval blbě :D
Nějak jsme to dotáhly na pokoj, já jsem se vybalila a protože už bylo pozdě, šly jsme spát, ať jsme další den fit.
Ráno jsem vstávala až poslední, měla jsem tělocvik až na 10, takže jsem vstala v 8, nachystala jsem se a vyrazila. Jako tělocvik mám kruhový trénink pro ženy, název však není asi dost jednoznačný, protože tam chodí i jeden chlapec, ale nevadí. Musím říct, že mi nejvíc dalo zabrat protahování :D Po zahřátí a protažení se cvičí 30 minut. Na každém stanovišti 1minutu. Stanoviště se střídají tak, aby jsme dali zabrat celému tělu. Střídá se kardio a posilování. Po těch 30 minutách ještě budeme posilovat zvlášť jednu partii, pokaždé jinou. To jsme ale v dnešní úvodní hodině nestihli.
Po tv jsem se vrátila zpět na kolej, pojedla jsem a ode dvou jsem byla ve škole až do 8. S mojí praštěnou spolubydlící jsme se rozhodly ukrást velkou ledničku i s mrazákem z chodby, ale protože nám přišlo podezřelé, aby velká krásná lednička zůstala stát v 5. patře na chodbě jen tak, nejdřív jsme si došoupaly jen k nějaké zásuvce a další den se koukly, jestli funguje. Fungovala! Ve středu k nám došel kamarád, se kterým jsme byli domluvení na párty, a tak nám ji pomohl dotáhnout do pokoje.
Středeční noc jsme strávili na první párty a hned ve čtvrtek jsme vyrazili na druhou ze které jsme došli až v půl 8 ráno. Naštěstí jsme v pátek neměli školu.

Tohle byl tedy můj první týden na VŠ. Učení mi zatím nepřipadá těžký, jen si budu muset zopakovat učivo ze střední. Nejtěžší předmět bude kreslení, ač to zní docela absurdně. Nejnudnější předmět bude bez konkurenčně geologie. Od příštího týdne si začnu hledat brigádu, protože nebudu jezdit každý víkend domů, aby mě to donutilo se víc věnovat škole a taky abych si mohla přivydělávat.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.772099602828076.1073741838.691043950933642&type=1
Pro přesměrování na všechny fotografie kliknetě na tuto fotku.

A pro ty, co to dočetli až sem tady mám odkaz na projekt, kterého jsem se mohla zúčastnit. Zachycuje den obyčejné studentky trochu pod jiným úhlem. Jeho autorem je moc sympatická fotografka Sylvie Tučková, se kterou jsem spolupracovala poprvé a určitě ne naposledy. Můžete zanechat komentář jak se vám líbí :)

You May Also Like

1 komentářů

Děkuji za komentář:)