Cestou necestou

by - června 10, 2014

Ahoj:)
Jak si užíváte to krásný počasí?
Já chodím celkem často na brusle, nebo jen tak sedím na houpačce a čtu si, jsem u koní nebo s kamarádama. Prostě skvělý, minulý týden jsme měli předávání maturitního vysvědčení, ale já ještě klid od školy nemám.
 Dodělávala jsem a připravovala jsem se na celostátní kolo SOČ, které mě čeká tento víkend. Jedeme na 3 dny do Plzně a moc se těším. Taky jsem si dávala dohromady výkresy z výtvarky, ze které jsem absolvovala a dostala jsem další tričko na spaní :D. Některé výkresy si budu brát do Prahy na pohovor. Do Prahy jedu už tuto středu a přespím tam. Jsem moc zvědavá jaké to tam bude, pravděpodobně o tom potom udělám článek. Jak to tam probíhalo, na co se mě ptali, co jsem tam donesla atd. Mohlo by to zajímat někoho, kdo se tam hlásí nebo bude hlásit také.

Tak si užívejte toho počasí a zatím ahoj!:)
Který jsou moje?

You May Also Like

1 komentářů

  1. sweeeet!!!
    do you follow each other?
    let me know!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)