Moje nejoblíbenější místo?

by - dubna 20, 2014



Ahoj!
 Jak tak brouzdám po netu, napadlo mě, že bych se mohla inspirovat ostatními blogerkami, a napsat pár faktů a zajímavostí o mě. A když už budu u těch zajímavostí, přidávám fotku, jak vypadá moje nejoblíbenější místo na světě, a tím je můj pokoj a zvlášť tahle část!

To je místo, kde jsem obklopená vším co mám ráda, proto tam jsou fotky (a ještě přibudou) a na těch srdíčkách jsou napsaná moje nejoblíbenější motta.

A teď k těm (možná) zajímavostem:

  • jsem závislá na ovoci a zelenině
  • ze sladkýho jím jen to, co je celý čokoládový
  • v jídle ve všem jsem dost vybíravá
  • vždycky jsem nesnášela tělocvik, protože jsem byla ve všem nejhorší
  • bojím se balónu a nesnáším, když musím něco chytat nebo někomu něco házet
  • když mám špatnou náladu tak mi pomůže, když si uklidím celej pokoj
  • jsem docela dost sebekritická, a pokud mě něco baví tak s výsledkem nejsem nikdy spokojená
  • strašně ráda si zpívám, jestli se tomu tak dá ještě řikat :D
  • nemám ráda nepořádek, a když nejsou věci na svým místě
  • nedokážu jít spát aniž bych si vyndala čočky, vyčistila zuby a odlíčila se
  • nejraději spím v takových těch velkých firemních tričkách
  • sama se na film dokážu podívat jen při opravdu zvláštní a ojedinělé náladě, jinak je to pro mě ztráta času
  • roky na základce bych nejraději vymazala 
  • nemám ráda hlasitý a rušivý zvuky, pokud si je sama nepustím 
  • skoro vůbec se nedívám na TV nesnesu sledovat zprávy!
  • 90% všeho času mám vyplý zvonění na mobilu, dokonce ani můj budík nezvoní
  • jednou bych si chtěla koupit boxovací pytel, abych do něj mohla bouchnout pokaždé, kdy mě něco naštve
  • nedokážu být na někoho dlouho naštvaná a nerada chodím spát, když jsem s někým pohádaná
  • beru si věci moc osobně a samotnou mě to někdy dost štve
  • miluju humor založený na ironii
  • miluju léto a slunce, proto bych chtěla co nejdříve bydlet někde, kde není žádná zima
  • mluvit před lidma je pro mě adrenalinový zážitek
  • nemám ráda adrenalin 
  • jsem dost náladová, ale snažím se s tím něco dělat 
  • nikdy jsem si nepotáhla z cigarety a cigarety celkově nesnáším
  • moje nejoblíbenější barvy jsou tmavě modrá a (taková ta vášnivě) červená 
  • pavouci jsou pro mě největší zlo na světě!
 Gratuluju, pokud jste došli až sem, máte někdo něco podobně jako já?

You May Also Like

4 komentářů

  1. Tak to já zase nemůžu, když je něco úplně moc čokoládové, je mi z toho pak většinou špatně :-D a zeleninu a ovoce taky miluju, ale jen něco, třeba já bych se utloukla po pomerančích a ze zeleniny po rajčatech!! taky jsem ve všem děsně vybíravá a v jídle samozřejmě taky :-D a na to hrozně nadává přítel, pořád mi říká jak nic nejím a já ho hrozně přesvědčuju o tom, že to není pravda, ale pokaždé, když se bavíme o jídle řeknu minimálně jedno co nejím :-D a s tím sebekritizováním to máme stejně :-D přijde mi, jako bych ten článek psala ja :-D! až je mi trapně psát ke každému bodu že to mám totožné :-D..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je super, že nejsem jediná :D a to s tím přítelem úplně znám :D a jinak děkuju :)

      Vymazat
  2. PS: jsem nový pravidelný čtenař:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)