Sobotní výlet

by - ledna 19, 2014

S Bremen Planem
Ahoj,
jak trávíte víkend?
My jsme si včera udělali s celou rodinou, kromě nejmladšího bráchy, výlet do Maďarska.
Vezli jsme tam jednoho hřebce, a nazpátek jsme si dovezli skoro dvouletého koníka do tréninku.

  Ten nejdůležitější důvod však byl jiný. Jeli jsme navštívit našeho šampiona, se kterým taťka dosáhl ve své kariéře nejvíce úspěchů. Tráví zde svůj dostihový důchod a musím říct, že setkání s ním bylo dojemné, zvláště pro taťku, ale i já jsem měla slzy v očích. Byli jsme rádi, že jsme ho po tolika letech viděli, že je zdravý a v pořádku.




Marketplace(23)


Kromě toho jsem v Maďarsku byla poprvé, a proto jsem se snažila i koukat jak to tam chodí a vypadá. Na první pohled jde vidět, že lidé zde žijí hlavně  zemědělstvím, všude samá rovina, pole, polorozpadlé farmy. Malá města zde vypadají hůře než u nás vesnice, teda alespoň mě to tak připadlo. Bydlet bych tady teda určitě nechtěla.

You May Also Like

2 komentářů

  1. to muselo byt uzasne!

    Inak posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)