Náročný víkend?Týden?

by - října 15, 2013

Ahoj!
Musím říct, že tolik, kolik toho mám poslední dobou jsem toho ještě neměla. Začnu od začátku: škola.. no co k tomu dodat, pořád nějaké písemky, zkoušení,odevzdávání projektů a výkresů. Už mi z toho jde hlava kolem. Neměla jsem vůbec o víkendu čas. V pátek večer jsem vyrazila za zábavou do města a z něj jsem se vrátila kolem 5té ráno, vstávat jsem musela hned v 8, protože jsem šla ke koním . V sobotu většina lidí z naší stáje, spolu s dvěma kobylkama odjeli do Pardubic na Velkou Pardubickou. Místo velkého zážitku se šťastným koncem nás potkalo neštěstí. Hned v sobotu jsme po jednom dostihu nechali utratit jednu kobylku, protože se jí stalo vážné zranění v dostihu. Poslední dobou nás potkávají samé takové špatné náhody, a mě je z toho opravdu smutno. Nezbývá mi nic, než věřit v lepší časy.


K samotné Velké Pardubické, sledoval ji někdo? Co na to říkáte? Já jsem s vítězkou opravdu moc spokojená, Orphee des Blins mě velice překvapila už minulý rok a věřila jsem, že své vítězství obhájí i letos.A to jakým způsobem to dokázala, měla jsem i slzy v očích, když jsem to sledovala. Škoda jen, že do cíle doběhlo pomalu více koní bez jezdců než s nimi.
 K favoritovi patřil i Váňa, ale k němu se nechci moc vyjadřovat, mám na něj svůj né příliš kladný názor.

No a kromě toho všeho jsem často i ve výtvarce a začal jsem chodit do autoškoly! Jsem zvědavá, kdy se naučím všechny ty značky a tak, protože pán co mě učí nedokáže pochopit, že to prostě nestíhám se naučit nějaký věci ze dne na den, když domů přijedu o půl 7 a musím dělat ještě věci do školy. No jsem zvědavá jak to zvládnu. V pondělí mě nechal chvilku řídit a šlo mi to, tak uvidíme.

Přidávám pár fotek ze soboty. No nejsou ty koťátka úžasný?



Vím, že je tady 2x jedna fotka, ale nevěděla jsem, která úprava je lepší, tak jsem sem dala obě :D



You May Also Like

1 komentářů

Děkuji za komentář:)